Τρίτη 6 Φεβρουαρίου 2018

αναμονή

Αυτή τη φορά ήμουν σίγουρος τόσο σίγουρος μου είπαν πάρε πρώτα ταυτότητα του κόμματος κι ύστερα περίμενε διορισμό αυτό έκαμα και διορίστηκα το ίδιο επαναλήφθηκε με την προαγωγή κι ύστερα μου λεν μόνο με δοκτοράτα γίνονται υπουργοί λέω δεν είναι δύσκολο τόσα ιδιωτικά στην Κύπρο και στο δημόσιο ακόμα ένα δοκτοράτο πόσα να μου πάρει χρήματα χρόνο και το πήρα ένα μάτσο χαρτιά τα έδεσα καλά έβαλα και κάμποση βιβλιογραφία υποσημειώσεις ευχαριστήρια χαρτάκια είπα τι είπε ο ένας τι είπε ο άλλος εγώ δεν ήταν ανάγκη να πω τίποτε τα έλεγαν οι άλλοι φαίνεται στις άριστες υποσημειώσεις μου το πήρα τώρα περιμένω ακράτητος πού θα μου πάει νέα κυβέρνηση νέους υπουργούς τώρα που διαβάζω τις συντάξεις τους τα εφάπαξ τους γιατί οι άλλοι ήταν καλύτεροι περιμένω εναγωνίως να χτυπήσει η πόρτα άκου την.
Τρία νοίκια μου χρωστάς ανεπρόκοπε. Κατέβαζέ τα ή σε βγάζω έξω.